«verd pineda centenari»
Juan Ruiz Rey



VERD PINEDA CENTENARI
JUAN RUIZ REY

Vaig patir molt, espiritualment s'entén,
perquè vaig patir per tots dos costats.*


verd pineda centenari
que adorm cicatrius,
ets llum dels meus records
i dormo per les teves ribes,
el camí que recorro
té una font d'argila,
i un pi jeu doblat
que rebrota les seves arrels,
verd pineda centenari
de tu sento soledat,
resisteixo dur camí
que m'aparta de la teva cadira,
verd pineda centenari
el teu vent és llibertat,
que encoratja el vell camí
de sospirs esgotats,
verd pineda centenari
on vaig veure la meva llum brillar,
no vull llàgrimes de penes
les penes neixen del mal.

o0O0o

* (Cita): Salvador Espriu. Bio-bibliografia de Salvador Espriu,
de Santos Hernández. 3ª Edició bilingüe català/castellà, 1973.
LA PELL DE BRAU / LA PIEL DE TORO


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada